linkbuilding voorbeeld gezocht? Linkbuilding is niet eenvoudig. Het is verdomd moeilijk. Dat is de reden waarom de meeste mensen moeite hebben om links naar hun site te bouwen, ongeacht de tactiek die ze gebruiken.
Klinkt zoals jij? U bent op de juiste plaats.
Linkbuilding besteed je het beste uit. Ons team kent een handvol tactieken die WERKEN. Tactieken die GEMAKKELIJK te repliceren zijn voor UW website. Tactieken die interessante links opleveren, die op hun beurt verkeer naar uw bedrijf leiden en de inkomsten verhogen.
Linkbuilding voorbeeld van klant
Als linkbuilding voorbeeld nemen we er eentje van onze klanten. In onderstaan voorbeeld zie je dat we trachten om een zo natuurlijk mogelijke linkbuilding op te bouwen. Dit betekend niet alleen links naar de homepage, maar links naar alle pagina’s.
Onze linkbuilding bestaat uit backlinks op zeer relevante websites met een DA +50 en DR +25. Deze links worden gebouwd volgens het Tiered linkbuilding systeem, daarnaast plaatsen we ook sterke blogs op relevante websites. Elke maand ontvangen onze klanten een linkbuilding voorbeeld met de backlinks die we hebben geplaatst.
Linkbuilding prijzen en pakketten
Heel wat bedrijven uit Vlaanderen en Nederland besteden hun linkbuilding uit aan ons team. We hebben ook veel SEO firma’s en webdesigners die gebruik maken van onze linkbuilding dienst.
Onze pakketten zijn geldig voor één jaar en kunnen maand per maand of onmiddellijk voor 1 jaar betaald worden. Als u kiest voor 1 factuur per jaar ontvangt u een korting van 15 %
(alle prijzen excl. 21% BTW)
Voor meer zoekwoorden/pagina’s maken we graag een offerte op maat.
We kunnen uw pagina’s door middel van linkbuilding op de eerste plaats van Google krijgen enkel en alleen indien uw pagina’s reeds op de 2 de of 3 de pagina van Google staan.
Indien nodig moeten we eerst de pagina’s optimaliseren of moeten er eerst geoptimaliseerde pagina’s geschreven worden. De prijzen liggen hier per pagina tussen de € 100 en € 200 éénmalig, afhankelijk van het aantal SEO pagina’s dat u wenst.
Wat kan ik nog meer doen voor een veilige linkbuilding?
Op elke product pagina voor de verschillende soorten links die we verkopen, vindt u een veiligheidssleutel in de buurt van de bovenkant van de pagina , dit betekend dat al onze websites veilig zijn
Wanneer u backlinks koopt bij ons, zorgen wij er ook voor dat u een gevarieerd linkprofiel behoudt . Dit betekend en dat we niet dagelijks 50 links gaan plaatsen. Ons team plaats dagelijks een aantal links en blogs voor de klanten zodat het niet spammy overkomt voor Google. We gebruiken onze tevreden klanten als linkbuilding voorbeeld
Linkbuilding strategieën VS. tactieken
Er is een GROOT verschil tussen tactiek en strategieën.
Strategie = algemeen plan.
Tactiek = het daadwerkelijke middel dat wordt gebruikt om een doel te bereiken.
Je hebt maar ÉÉN linkbuildingstrategie nodig: maak iets ” linkwaardigs “. Ik weet dat dat klinkt als hetzelfde advies dat je al een miljoen keer hebt gehoord, maar het is waar .
Dat betekent niet dat je monsterlijke blogposts of interactieve handleidingen moet publiceren, zoals anderen je willen doen geloven. Voor sommige bedrijven is het product of de dienst op zichzelf “linkbaar”.
We krijgen bijvoorbeeld veel links vanwege de tools die we maken, niet de artikelen die we publiceren.
Bijna elke goede linkbuilding-tactiek draait om uitbesteden
Wat is linkbuilding uitbesteden?
Hier bereik je mensen in je niche en laat je ze kennismaken met je inhoud.
Maar hier is het belangrijkste: je hebt helemaal geen “inhoud” nodig. U hoeft alleen maar iets te hebben dat een link waard is – het kan uw product, dienst, bedrijf, merk of zelfs persoonlijkheid zijn.
Ik zei al dat veel mensen naar ahrefs.com linken omdat ze fan zijn van onze tools en ze nuttig vinden. Hier is zo’n link die daardoor is ontstaan:
Dit is GEWELDIGE informatie voor het vormen van een outreach-strategie. Het vertelt ons dat onze tools nuttig zijn voor deze demografie van mensen (ondernemers) omdat ze hen helpen met een specifiek probleem (SEO).
Linkbuilding gaat ook hand in hand met de zoekresultaten van uw website. Zoekmachines volgen externe links naar uw site. Elk van een vertrouwde bron versterkt de geloofwaardigheid van uw site.
Hoe weet je of de sites betrouwbaar zijn? Het komt allemaal neer op gezag. Verschillende tools vergroten websites en beoordelen ze. Moz geeft websites een domeinautoriteitscore tussen één en 100. Inkomende links zijn een sleutel tot die score. Content Marketing Institute is bijvoorbeeld 77. HubSpot is 92. Ferro, een coatingsbedrijf, is 49.
De domeinautoriteit van uw site is ook belangrijk. Hogere cijfers geven uw site een betere kans om de positie te verbeteren en laten een aantal andere bedrijven in de zoekrangschikkingsarena’s voorbijgaan.
Koop websites en domeinen (maar wees voorzichtig)
U kunt backlinks erven Als u de juiste website (met inhoud) of domeinnaam verwerft die vroeger aan inhoud gekoppeld was. Maar vergroot die backlinks voordat u de websites en/of domeinnamen naar de uwe verwijst. Zorg ervoor dat ze legitiem lijken (kijk naar de autoriteitsscores, het aantal links, enz.)
Wanneer u de verworven website omleidt naar de uwe, komt het volledige voordeel van de autoriteit van de doorgestuurde site mogelijk niet tot uiting. Google garandeert niets. Als de autoriteitsscore van uw oorspronkelijke site bijvoorbeeld 60 is en de score van de andere website 70, hoeft de oorspronkelijke site niet noodzakelijkerwijs naar 70 te springen.
Houd je rankings in de gaten. Ik heb gevallen gezien waarin de autoriteit van een website wekenlang niet verbetert, maar de positie snel verbetert, vooral wanneer de uitgever veel van de inhoud van de oude website toevoegt. Met andere woorden, Google weet dat u de inhoud een prachtig nieuw thuis hebt gegeven en begint uw site te eren wanneer u 301-omleidingen maakt die in feite zeggen: “Ja, ik ben nu de officiële eigenaar van de inhoud.”
Passieve versus actieve linkbuilding
U kunt de “gemakkelijke” route volgen en uitzonderlijke inhoud creëren die uw website helpt om links aan te trekken, zelfs als u er niet om vraagt.
Alle opmerkelijke video’s, onderzoeken, whitepapers, blogposts, interactieve tools (zoals rekenmachines) en infographics kunnen ook links aantrekken via direct verkeer, natuurlijke bezoekers van zoekmachines, push-ups op sociale media en meer. Je hoeft nooit een directe pitch te maken.
Maar in werkelijkheid vereist een succesvolle linkbuilding-strategie weloverwogen actie. Hier zijn enkele tips, hulpmiddelen en herinneringen om u te helpen het goud te delven dat bekend staat als externe links. Hoewel je misschien wat doodlopende wegen vindt, zul je ook enkele triomfantelijke ontdekkingen doen.
Gebruik tools voor linkbuilding
Deze tools voor het bouwen van links helpen je bij het vinden, sorteren en beheren van potentiële linkbronnen, waaronder onderzoek naar influencers en concurrenten. Lees voor elke link meer over autoriteits- en vertrouwensscores die worden beïnvloed door het type, de kwaliteit en het aantal backlinks. U kunt zelfs ontdekken dat u geen prominente links toevoegt tussen de websites van uw bedrijf.
Door concurrenten te onderzoeken, kun je allerlei mogelijke linkbronnen vinden. Ik noem ze “me-too”-links. Duik in de gegevens om directory’s, blogs, nieuwsbrieven, media en andere websites te vinden die mogelijk open staan om naar uw site te linken. Het is duidelijk dat veel linkmogelijkheden gebaseerd zijn op relaties die deze media hebben gecultiveerd. Maar je kunt meestal wel enkele juweeltjes vinden en dezelfde uitgevers bereiken.
Sommige tools, waaronder Ahrefs en Moz, hebben speciale functies om u onderzoekstijd te besparen. Met opties die Link Intersect worden genoemd, kunt u uw website met die van anderen vergelijken om te zien welke links die sites hebben die de uwe niet heeft. Hier is een voorbeeld van Moz (FedEx heeft een backlink die DHL niet heeft):
Zorg voor relaties met influencers
U kunt ook contact opnemen met mensen die voorstanders van uw inhoud kunnen worden. Maar hoe zit het met wat koestering van uw kant? Ja, het is een tactiek voor de lange termijn, maar het kan zijn vruchten afwerpen. Als u de invloedrijke mensen in uw branche ondersteunt , zullen ze waarschijnlijk naar uw inhoud linken. Begin met het promoten en becommentariëren van hun inhoud.
Maar ik zal het met je eens zijn: outreach werkt bijna altijd het beste met koppelbare assets .
Dat betekent dat u mensen in uw niche moet bereiken en vertellen over inhoud die waarschijnlijk nuttig voor hen is: grote blogposts, tools, infographics, enz.
We weten allemaal hoe belangrijk linkbuilding kan zijn; goed gedaan, het kan je rankings helpen. Verkeerd gedaan, je rankings verdwijnen. Linkbuilding is niet eenvoudig en er zijn zoveel strategieën die variëren in efficiëntie, expertise en benodigde middelen. Als linkbuilding nieuw voor u is, heeft u hoogstwaarschijnlijk wat inzicht nodig in wat u wel en niet moet doen en welke strategieën beschikbaar zijn.
Een populaire backlink tool heeft zijn gebruikers ondervraagd om de meest effectieve strategieën voor linkbuilding te beoordelen. We vroegen 850 SEO- en digitale specialisten naar hun doelen, ervaring in hun niche en, belangrijker nog, de strategieën voor linkbuilding die ze gebruiken om hun backlinkprofiel te laten groeien.
Aan het onderzoek namen specialisten uit vier beroepen deel:
- Bedrijfseigenaren – 38,29%
- Interne specialisten – 30,24%
- SEO-adviseurs / freelancers – 22,44%
- SEO-specialisten van het bureau – 9,02%.
Meer dan 34% van de respondenten zei dat ze gemiddelde vaardigheden hebben op het gebied van linkbuilding, terwijl bijna 17% professionals zijn en > 4% experts. Bijna 34,5% van de specialisten geeft aan nieuw te zijn in linkbuilding of helemaal geen ervaring te hebben.
We richten ons op alleen ervaren gebruikers (bijna 65%, inclusief experts) en kijken naar elk van de strategieën die deze specialisten het meest effectief vinden.
Laten we in detail uitleggen waar deze strategieën over gaan en hoe ze te gebruiken met de Link Building Tool en andere nuttige instrumenten.
Meest effectieve strategieën voor linkbuilding volgens de enquête
We hebben in ons linkbuilding voorbeeld allemaal verschillende vaardigheidsniveaus, maar we hebben allemaal dezelfde behoefte om onze producten, diensten of inhoud te promoten. Volgens het onderzoek worden strategieën voor linkbuilding meestal gebruikt om de positionering in zoekmachines te verbeteren en websiteverkeer te stimuleren (respectievelijk 94,39% en 79,02% van de ervaren gebruikers).
We beginnen met meer strategieën op hoog niveau die meer tijd, middelen en moeite kosten. Enkele van de vaardigheden die hiervoor nodig zijn, zijn PR, het maken van inhoud en gedetailleerd trefwoordonderzoek. U moet zich eraan houden als u uw inhoud actief promoot, voor artikelen, blogposts, recensies, persberichten, enz.